Sekretarz Gminy
Sekretarz Gminy Łańcut
Mariusz Pieniążek
17 225 25 24
e-mail: m.pieniazek@gminalancut.pl
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnej organizacji warunków działania Urzędu, a w szczególności:
- opracowanie projektu Regulaminu Organizacyjnego Urzędu oraz jego aktualizacja w miarę potrzeb,
- kierowanie obiegiem pism i dokumentów wpływających do Urzędu, w tym obiegiem elektronicznym,
- nadzór nad terminowością przygotowywania projektów uchwał Rady i innych materiałów będących przedmiotem obrad Rady,
- sprawowanie nadzoru nad organizacją i dyscypliną pracy,
- prowadzenie zbioru obowiązujących aktów prawnych,
- organizowanie pracy Urzędu i odpowiedzialność za dyscyplinę pracy,
- nadzorowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji wpływających do Urzędu,
- prowadzenie książki kontroli zewnętrznych,
- nadzór nad Biuletynem Informacji Publicznej,
- organizowanie współdziałania z organami samorządu mieszkańców,
- prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta,
- sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad referatem Organizacyjnym i Spraw Społecznych oraz Biurem Rady.