Menu Podmiotowe menu ikonka

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw ZS Głuchów

Wszystkie sprawy urzędowe zgodnie z ustawą KPA załatwiane są w sekretariacie w godzinach pracy placówki.

Zaświadczenia, legitymacje i duplikaty świadectw wydawane są na żądanie osób zainteresowanych i są one ewidencjonowane w założonym rejestrze.

Prowadzone sprawy:

    • zapisy dzieci do szkoły;
    • sprawy związane z realizacją obowiązku szkolnego;
    • prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników szkoły;
    • wydawanie duplikatów świadectw, odpisów arkuszy ocen, zaświadczeń o realizacji obowiązku szkolnego i innych;
    • sprawy związane z bieżącą obsługą kancelaryjną szkoły;
    • pomoc uczniom w zakresie pedagogicznym i socjalnym;
    • sprawy z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy oraz pobytu na terenie szkoły.
Podmiot publikujący: Urząd Gminy Łańcut
Wytworzył: Urząd Gminy Łańcut 2022-02-03
Opublikował w BIP: Kinga Balawejder 2022-02-03 13:10:05
Zatwierdził opublikowanie w BIP: Urząd Gminy Łańcut 2022-02-03 00:00:00
Modyfikował: Kinga Balawejder 2022-05-25 10:00:31
Liczba wyświetleń: 114
Data aktualizacji Nazwa operacji Zaktualizował Podgląd Porównaj
2022-05-25 10:00:31 Zmieniono zawartość dokumentu Kinga Balawejder Szukaj
2022-02-03 13:05:57 Dodano dokument Kinga Balawejder Szukaj
2022-02-03 13:05:53 Dodano podgląd dokumentu Kinga Balawejder Szukaj
        Porównaj