Menu Podmiotowe menu ikonka

Sekretarz Gminy

Sekretarz Gminy Łańcut
Mariusz Pieniążek
17 225 25 24
e-mail: m.pieniazek@gminalancut.pl

Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnej organizacji warunków działania Urzędu, a w szczególności:

  • opracowanie projektu Regulaminu Organizacyjnego Urzędu oraz jego aktualizacja w miarę potrzeb,
  • kierowanie obiegiem pism i dokumentów wpływających do Urzędu, w tym obiegiem elektronicznym,
  • nadzór nad terminowością przygotowywania projektów uchwał Rady i innych materiałów będących przedmiotem obrad Rady,
  • sprawowanie nadzoru nad organizacją i dyscypliną pracy,
  • prowadzenie zbioru obowiązujących aktów prawnych,
  • organizowanie pracy Urzędu i odpowiedzialność za dyscyplinę pracy,
  • nadzorowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji wpływających do Urzędu,
  • prowadzenie książki kontroli zewnętrznych,
  • nadzór nad Biuletynem Informacji Publicznej,
  • organizowanie współdziałania z organami samorządu mieszkańców,
  • prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta,
  • sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad referatem Organizacyjnym i Spraw Społecznych oraz Biurem Rady.

 

Podmiot publikujący:
Wytworzył: Urząd Gminy Łańcut 2019-09-14
Opublikował w BIP: Kinga Balawejder 2010-03-04 12:57:00
Modyfikował: Kinga Balawejder 2019-09-14 13:30:04
Liczba wyświetleń: 6393
Data aktualizacji Nazwa operacji Zaktualizował Podgląd Porównaj
2019-09-14 13:30:04
  • Zmieniono treść dokumentu
Kinga Balawejder Szukaj
2019-02-21 12:50:23
  • Zmieniono treść dokumentu
Kinga Balawejder Szukaj
2019-02-11 07:11:04
  • Zmieniono treść dokumentu
  • Zmieniono datę zatwierdzenia publikacji
Kinga Balawejder Szukaj
2013-02-13 13:44:51
  • Zmieniono treść dokumentu
Szukaj
        Porównaj