Menu Podmiotowe
Sekretarz Gminy
Sekretarz Gminy Łańcut
Mariusz Pieniążek
17 225 25 24
e-mail: m.pieniazek@gminalancut.pl
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnej organizacji warunków działania Urzędu, a w szczególności:
- opracowanie projektu Regulaminu Organizacyjnego Urzędu oraz jego aktualizacja w miarę potrzeb,
- kierowanie obiegiem pism i dokumentów wpływających do Urzędu, w tym obiegiem elektronicznym,
- nadzór nad terminowością przygotowywania projektów uchwał Rady i innych materiałów będących przedmiotem obrad Rady,
- sprawowanie nadzoru nad organizacją i dyscypliną pracy,
- prowadzenie zbioru obowiązujących aktów prawnych,
- organizowanie pracy Urzędu i odpowiedzialność za dyscyplinę pracy,
- nadzorowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji wpływających do Urzędu,
- prowadzenie książki kontroli zewnętrznych,
- nadzór nad Biuletynem Informacji Publicznej,
- organizowanie współdziałania z organami samorządu mieszkańców,
- prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta,
- sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad referatem Organizacyjnym i Spraw Społecznych oraz Biurem Rady.
Podmiot publikujący: | ||
Wytworzył: | Urząd Gminy Łańcut | 2019-09-14 |
Opublikował w BIP: | Kinga Balawejder | 2010-03-04 12:57:00 |
Modyfikował: | Kinga Balawejder | 2019-09-14 13:30:04 |
Liczba wyświetleń: | 6245 |
Data aktualizacji | Nazwa operacji | Zaktualizował | Podgląd | Porównaj |
---|---|---|---|---|
2019-09-14 13:30:04 |
|
Kinga Balawejder | Szukaj | |
2019-02-21 12:50:23 |
|
Kinga Balawejder | Szukaj | |
2019-02-11 07:11:04 |
|
Kinga Balawejder | Szukaj | |
2013-02-13 13:44:51 |
|
Szukaj | ||
Porównaj |