Menu Podmiotowe menu ikonka

RIK

REFERAT INWESTYCJI KOMUNALNYCH (RIK)

Kierownik: Krzysztof Owsiak
e-mail: k.owsiak@gminalancut.pl
tel. 17 225 68 57, nr wewn. 122

Pok. nr 25

Inwestycje komunalne - 17 225 67 62, nr wewn. 119
e-mail: jinglot@gminalancut.pl, m.bar@gminalancut.pl

  • inicjowanie i koordynowanie zadań dotyczących wodociągów, kanalizacji i źródeł energii,
  • przygotowanie, prowadzenie i rozliczanie inwestycji wodociągowych, kanalizacyjnych, oświetleniowych i remontów obiektów mienia komunalnego,
  • kontrola funkcjonowania oświetlenia ulicznego.
  • zapewnienie sprawowania nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu przez przedstawicieli właścicieli poszczególnych mediów,
  • gospodarka mieniem komunalnym, prowadzenie spraw związanych
    z zarządem mieniem komunalnym,
  • gospodarka zasobami lokali mieszkaniowych i użytkowych  gminy, ustalanie czynszów,
  • utrzymanie obiektów mienia komunalnego,
  • opracowywanie wieloletnich planów gospodarowania zasobami mienia komunalnego,
  • merytoryczne sprawdzanie obciążeń najemców za korzystanie z infrastruktury technicznej


Pok. nr 28

Inwestycje drogowe - 17 225 68 57, nr wewn. 122
e-mail: k.owsiak@gminalancut.pl, drogi@gminalancut.pl

  • planowanie i finansowanie budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych, wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem siecią dróg gminnych oraz budową modernizacją utrzymaniem i ochroną dróg gminnych,
  • orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia i wydawanie zezwoleń
    na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych obiektów nie związanych z gospodarką drogową oraz zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej,
  • opracowywanie opinii i stanowisk w sprawie przebiegu dróg wojewódzkich, powiatowych i gminnych, zaliczania dróg do kategorii dróg wojewódzkich, powiatowych i gminnych,
  • prowadzenie ewidencji dróg,
  • przygotowywanie prowadzenie i rozliczanie budowy, modernizacji
    i remontów dróg,
  • bieżące utrzymanie dróg i obiektów drogowych, prowadzenie akcji zimowej,
  • prowadzenie prac związanych z budowa dróg dojazdowych do pól realizowanych z dotacji ze środków związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych,
  • współpraca z zarządcami dróg na terenie gminy w zakresie zabezpieczenia bezpieczeństwa użytkownikom ruchu drogowego,

 
Pok. nr 29


Inwestycje komunalne - 17 225 69 15, nr wewn.154
e-mail: d.magrys@gminalancut.pl

  • sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie zadań remontowych obiektów mienia komunalnego,
  • organizowanie i uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych robót oraz przeglądach gwarancyjnych,
  • przeprowadzanie w okresie gwarancji przeglądów stanu technicznego wykonanych robót, egzekwowanie napraw lub niedoróbek w wypadku ich stwierdzenia,
  • dochodzenie od projektanta i wykonawcy należnych odszkodowań i kar umownych,
  • przyjmowanie i kontrola wpływających faktur za roboty budowlane, usługi  oraz dostawy, ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność warunków płatności z postanowieniami umowy, zakresem rzeczowym faktycznie wykonanych robót kosztorysem ofertowym,
  • wnioskowanie o dokonanie stosownych zmian w budżecie gminy
    w przypadku konieczności ich wprowadzenia zarówno w planie rzeczowym jak i finansowym,
  • sporządzanie informacji i sprawozdań z wykonania inwestycji gminnych
    i remontów oraz wykorzystania środków przeznaczonych na realizację tych zadań,
  • przekazywanie zadań do użytku zgodnie z wymogami.

 

Podmiot publikujący:
Wytworzył: Urząd Gminy Łańcut 2019-09-13
Opublikował w BIP: Kinga Balawejder 2010-03-05 11:09:00
Modyfikował: Kinga Balawejder 2019-09-13 14:11:11
Liczba wyświetleń: 3674
Data aktualizacji Nazwa operacji Zaktualizował Podgląd Porównaj
2019-09-13 14:11:11
  • Zmieniono treść dokumentu
Kinga Balawejder Szukaj
        Porównaj