Menu Podmiotowe
RGN
REFERAT NIERUCHOMOŚCI, ROLNICTWA I ŚRODOWISKA (RGN)
Kierownik: Beata Kochman
e-mail: b.kochman@gminalancut.pl
tel. 17 225 66 57, nr wewn. 116
Pok. nr 17
Gospodarka odpadami, ochrona zwierząt, ewidencja działalności gospodarzcej – 17 225 46 88 wewn. 212, 17 225 65 46 wewn. 113
e-mail: muszkisala@gminalancut.pl, jkuzniar@gminlancut.pl, m.nowak@gminalancut.pl, k.wenc@gminalancut.pl
- prowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć oraz wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
- realizacja zadań z zakresu łowiectwa, ochrony przyrody, nasiennictwa
i zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych, - podejmowanie działań w sprawie zwierząt bezdomnych, wydawanie zezwoleń na utrzymanie psów ras uznanych za agresywne,
- rozpatrywanie wniosków i zatwierdzanie ugód dot. zmiany stanu wody
na gruncie, - wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów oraz nakładanie kar
za samowolną wycinkę drzew, - realizacja ustawy o utrzymaniu porządku i czystości na terenie gminy, przestrzeganie regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie gminy,
- prowadzenie gminnej ewidencji zabytków, współpraca z konserwatorem zabytków odnośnie użytkowania obiektów wpisanych do GEZ,
- prowadzenie spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi,
- prowadzenie spraw dot. wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- przyjmowanie wniosków o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej oraz zmiany wpisu, wznowienia, zawieszenia
i wykreślenia, - prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi noclegowe,
- sprawowanie i organizowanie opieki nad grobami, cmentarzami wojennymi
i miejscami pamięci, - prowadzenie publicznie dostępnych danych oraz spraw związanych
z udostępnieniem informacji o środowisku, - rozpatrywanie wniosków i wydawanie zezwoleń na uprawę maku i konopi,
- gospodarowanie drzewami i krzewami na mieniu gminnym,
- nakazy wykonywania określonych czynności i zabiegów w zakresie ochrony roślin,
- realizowanie zadań z zakresu odbioru, transportu i utylizacji padłych zwierząt,
- sporządzanie Programu Opieki nad Zabytkami i przedkładanie radzie gminy sprawozdania z realizacji ww. Programu, sporządzanie Planu Ochrony Zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego,
- sporządzanie gminnego Programu Ochrony Środowiska i przedstawianie radzie gminy raportów z jego wykonania,
- sporządzanie decyzji w zakresie ustawy Prawo Ochrony Środowiska,
- naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska,
- sporządzanie sprawozdania z Programu Ochrony Powietrza,
- wydawanie decyzji nakazującej usuniecie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania,
- organizowanie odbioru eternitu.
Pok. nr 20
Gospodarka gruntami, numeracja budynków – 17 225 66 57 wewn. 116
adresy e-mail: b.kochman@gminalancut.pl, e.sliz@gminalancut.pl
- gospodarka gruntami komunalnymi oraz obrót nieruchomościami stanowiącymi mienie gminy, w tym organizowanie i przeprowadzanie przetargów na dzierżawę, sprzedaż i użytkowanie wieczyste,
- przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z komunalizacją,
- prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,
- nabywanie nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań gminy oraz tworzenie zasobów gruntowych pod cele zabudowy
- prowadzenie spraw związanych z numeracją porządkową nieruchomości,
- prowadzenie czynności formalno-prawnych w rozgraniczeniach nieruchomości
- opiniowanie i zatwierdzanie podziałów nieruchomości,
- składanie i rozliczanie wniosków o dotacje ze środków związanych z wyłączeniem gruntów rolnych z produkcji,
- składanie wniosków o umorzenie opłaty rocznej za wyłączenie z produkcji rolniczej gruntów rolnych,
- przygotowywanie dokumentacji do wypłaty odszkodowań za zajęte grunty pod drogi realizowane w oparciu o ustawę o szczegółowych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
- udział w odbiorach robót na urządzeniach melioracyjnych i współpraca ze spółkami wodnymi,
- wydawanie decyzji w sprawie opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z wybudowaniem urządzeń infrastruktury
- organizowanie szacowania szkód w uprawach rolnych dotkniętych klęskami żywiołowymi.
Podmiot publikujący: | Urząd Gminy Łańcut | |
Wytworzył: | Urząd Gminy Łańcut | 2019-09-13 |
Opublikował w BIP: | Kinga Balawejder | 2010-03-05 11:03:00 |
Zatwierdził opublikowanie w BIP: | Urząd Gminy Łańcut | 2019-09-13 14:00:00 |
Modyfikował: | Bernadeta Bróż | 2021-11-18 14:34:28 |
Liczba wyświetleń: | 4986 |
Data aktualizacji | Nazwa operacji | Zaktualizował | Podgląd | Porównaj |
---|---|---|---|---|
2021-11-18 14:34:28 | Zmieniono datę udostępnienia dokumentu | Bernadeta Bróż | Szukaj | |
2021-11-18 14:34:28 | Zmieniono datę zatwierdzenia udostępnienia dokumentu | Bernadeta Bróż | Szukaj | |
2021-11-18 14:34:28 | Zmieniono osobę publikującą dokument | Bernadeta Bróż | Szukaj | |
2021-11-18 14:10:39 | Zmieniono datę udostępnienia dokumentu | Bernadeta Bróż | Szukaj | |
2021-11-18 14:10:39 | Zmieniono osobę publikującą dokument | Bernadeta Bróż | Szukaj | |
2021-11-18 14:07:32 | Zmieniono zawartość dokumentu | Bernadeta Bróż | Szukaj | |
2021-11-18 14:07:32 | Zmieniono datę udostępnienia dokumentu | Bernadeta Bróż | Szukaj | |
2021-11-18 14:07:32 | Zmieniono datę zatwierdzenia udostępnienia dokumentu | Bernadeta Bróż | Szukaj | |
2021-11-18 14:07:32 | Zmieniono osobę publikującą dokument | Bernadeta Bróż | Szukaj | |
2021-11-18 14:07:32 | Zmieniono osobę zatwierdzającą publikację dokumentu | Bernadeta Bróż | Szukaj | |
2019-09-13 14:09:00 | Aktualizacja | Kinga Balawejder | Szukaj | |
2019-09-13 14:09:00 |
|
Kinga Balawejder | Szukaj | |
2019-09-13 13:52:05 |
|
Kinga Balawejder | Szukaj | |
2019-09-13 13:51:24 |
|
Kinga Balawejder | Szukaj | |
2019-09-13 13:33:22 |
|
Kinga Balawejder | Szukaj | |
2019-09-13 13:31:57 |
|
Kinga Balawejder | Szukaj | |
Porównaj |