Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Wszystkie sprawy urzędowe zgodnie z ustawą KPA załatwiane są w sekretariacie w godzinach pracy placówki.

Zaświadczenia, legitymacje i duplikaty świadectw wydawane są na żądanie osób zainteresowanych i są one ewidencjonowane w założonym rejestrze.

Prowadzone sprawy:

    • zapisy dzieci do szkoły;
    • sprawy związane z realizacją obowiązku szkolnego;
    • prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników szkoły;
    • wydawanie duplikatów świadectw, odpisów arkuszy ocen, zaświadczeń o realizacji obowiązku szkolnego i innych;
    • sprawy związane z bieżącą obsługą kancelaryjną szkoły;
    • pomoc uczniom w zakresie pedagogicznym i socjalnym;
    • sprawy z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy oraz pobytu na terenie szkoły.
Podmiot publikujący: Urząd Gminy Łańcut
Wytworzył: Urząd Gminy Łańcut 2021-06-07
Opublikował w BIP: Kinga Balawejder 2021-06-07 09:29:04
Liczba wyświetleń: 72