RZP
Data publikacji: 2019-09-14 13:00:00
REFERAT ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO i ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (RZP)
Kierownik: Elżbieta Balawejder
e-mail: e.balawejder@gminalancut.pl
tel. 17 225 68 09
Pok. nr 26
Planowanie przestrzenne - 17 225 67 94, nr wewn. 120
e-mail: budownictwo@gminalancut.pl
- prowadzenie spraw związanych ze sporządzeniem projektów założeń
do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy, sporządzanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz współdziałanie w ich uzgadnianiu z zainteresowanymi organami administracji państwowej, - opracowywanie dokumentacji służącej dokonywaniu okresowych ocen skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym, wynikającym z realizacji planu miejscowego i ocen aktualności tego planu, przedkładanych Radzie,
- prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wydawaniem decyzji dotyczących warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
- prowadzenie spraw związanych z ustaleniem opłaty planistycznej,
- wydawanie zaświadczeń, wyrysów i wypisów w zakresie planowania przestrzennego
Pok. nr 30
Zamówienia publiczne - 17 225 68 09 wewn. 121
e-mail: m.kluz@gminalancut.pl, e.balawejder@gminalancut.pl
- Planowanie i przygotowanie postępowań o zamówienie publiczne:
- opracowywanie rocznych planów zamówień publicznych
- weryfikacja zapewnienia środków finansowych na realizację zlecanych zamówień,
- nadzór nad zamówieniami publicznymi w Urzędzie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami,
- wnioskowanie do Wójta Gminy Łańcut o powołanie komisji przetargowych,
- Prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne w ramach pracy komisji przetargowej:
- sporządzanie i przekazywanie do publikacji ogłoszeń o postępowaniach oraz sporządzanie i przesyłanie zaproszeń do wykonawców, sporządzanie i przekazywanie do publikacji wszelkich innych ogłoszeń o udzieleniu zamówienia, podpisaniu umowy i innych przewidzianych wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
- opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- sporządzanie i przekazywanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych zawiadomień wraz z uzasadnieniami,
- sporządzanie i przesyłanie do wykonawców odpowiedzi na pytania dotyczące prowadzonych postępowań o zamówienie publiczne oraz innych informacji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- udział w sesjach otwarcia ofert i ocenie ofert,
- sporządzanie i przesyłanie do wykonawców pism informacyjnych dotyczących poprawy oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich, wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, wyborze najkorzystniejszej oferty,
- kierowanie oraz udział w pracach komisji przetargowej,
- sporządzanie wniosków do Wójta Gminy Łańcut dotyczących wykluczeń wykonawcy, odrzucenia oferty, unieważnienia postępowania i innych,
- dokumentowanie postępowań przetargowych i sporządzanie z nich protokołów z postępowań o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami,
- w przypadku wniesienia odwołania przez wykonawcę – uczestnictwo
w postępowaniach odwoławczych, w tym w rozprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą Urzędu Zamówień Publicznych, - zawiadamianie wykonawców o wyniku postępowań,
- wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i podpisywaniem umów.
- zadania pozostałe:
- zwrot wadiów wykonawcom po zakończonym postępowaniu,
- prowadzenie korespondencji zewnętrznej w sprawie zamówień publicznych, nie związanej z bieżącymi postępowaniami,
- sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach,
- prowadzenie rejestru umów.
Podmiot publikujący: | ||
Wytworzył: | Urząd Gminy Łańcut | 2019-09-14 |
Opublikował w BIP: | Kinga Balawejder | 2019-09-14 13:00:00 |
Liczba wyświetleń: | 1881 |
Wygenerowano: 2023-10-01 00:03:03