URZĄD GMINY ŁAŃCUT
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

Sekretarz Gminy Łańcut
Mariusz Pieniążek
17 225 25 24
e-mail: m.pieniazek@gminalancut.pl

Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnej organizacji warunków działania Urzędu, a w szczególności:

  • opracowanie projektu Regulaminu Organizacyjnego Urzędu oraz jego aktualizacja w miarę potrzeb,
  • kierowanie obiegiem pism i dokumentów wpływających do Urzędu, w tym obiegiem elektronicznym,
  • nadzór nad terminowością przygotowywania projektów uchwał Rady i innych materiałów będących przedmiotem obrad Rady,
  • sprawowanie nadzoru nad organizacją i dyscypliną pracy,
  • prowadzenie zbioru obowiązujących aktów prawnych,
  • organizowanie pracy Urzędu i odpowiedzialność za dyscyplinę pracy,
  • nadzorowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji wpływających do Urzędu,
  • prowadzenie książki kontroli zewnętrznych,
  • nadzór nad Biuletynem Informacji Publicznej,
  • organizowanie współdziałania z organami samorządu mieszkańców,
  • prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta,
  • sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad referatem Organizacyjnym i Spraw Społecznych oraz Biurem Rady.

 

Podmiot publikującyUrząd Gminy Łańcut
WytworzyłUrząd Gminy Łańcut2010-03-04
Publikujący admin - Referent 2010-03-04 12:57
Modyfikacja Kinga Balawejder - Podinspektor 2019-09-14 13:30
Urząd Gminy Łańcut
Urząd Gminy Łańcut, ul. Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut , tel. (017) 225-22-64 , e-mail: bip@gminalancut.pl
Wygenerowano: 18 września 2019r. 02:50:26
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.