URZĄD GMINY ŁAŃCUT
bip.gov.pl
eBIP :: Rejestr zmian :: ROS

ROS

REFERAT ORGANIZACYJNY I SPRAW SPOŁECZNYCH (ROS)

Kierownik: Marta Pyda
e-mail: m.pyda@gminalancut.pl
tel. 17 225 26 79, nr wewn. 110


Pok. nr 5

Biuro obsługi mieszkańca - tel. 17 225 22 64,
e-mail: m.polinska@gminalancut.pl

  • zapewnienie prawidłowej obsługi klientów poprzez biuro obsługi mieszkańca,
  • obsługa elektronicznego obiegu dokumentów

 

Pok. nr 16

Sekretariat – tel. 17 225 22 65
e-mail: ug@gminalancut.pl

 

Pok. nr 11

Kadry, kierownik referatu - 17 225 26 79, nr wewn. 110
e-mail: u.leszczynska@gminalancut.pl, m.pyda@gminalancut.pl

  • prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy, emerytalnych i ubezpieczeniowych,
  • sprawowanie nadzoru nad stanowiskami pomocniczymi,
  • prowadzenie spraw z zakresu oświadczeń majątkowych składanych przez pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych,
  • realizacja zadań z zakresu ochrony informacji niejawnych,
  • realizacja zadań obronnych, w tym z  zakresu planowania obronnego i szkolenia obronnego

 

Pok. nr 12

Dowody osobiste, ewidencja ludności - tel. 17 225 65 43, nr wewn. 111
e-mail: e.ruszel@gminalancut.pl, m.wojtyna@gminalancut.pl                                            

  • wykonywanie procedur związanych z wydaniem dokumentu tożsamości, współdziałanie z instytucjami, przy przekazywaniu informacji aktualizacyjnych i  statystycznych,
  • udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru dowodów osobistych,
  • wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie zameldowania i wymeldowania,
  • nadawanie numerów PESEL,
  • załatwianie spraw związanych z nadaniem medali za długoletnie pożycie małżeńskie


Pok. nr 14

Archiwum, inspektor RODO, LKS, OSP – tel. 17 225 50 80, wewn. 109; 17 226 32 41, wewn. 281
e-mail: j.banaszkiewicz@gminalancut.plm.jucha@gminalancut.pl, oc@gminalancut.pl

  • prowadzenie archiwum zakładowego,
  • prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem obiektu i zabezpieczeniem mienia Urzędu,
  • zapewnienie obsługi technicznej i materiałowej Urzędu,
  • realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej, w szczególności utrzymanie wyposażenia i zapewnienia gotowości bojowej Ochotniczych Straży Pożarnych,
  • koordynacja zadań publicznych z zakresu rozwoju sportu na terenie Gminy,
  • prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego, w tym obsługa Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
  • wykonywanie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji wynikających z ustaw o ochronie danych osobowych

 
Pok. nr 19

Biuro Rady Gminy – 17 225 62 58 wewn. 114
e-mail: a.tomaszek-furgal@gminalancut.pl, biuro.rady@gminalancut.pl

  • zapewnienie obsługi Rady Gminy i jej organów,
  • prowadzenie obsługi samorządów wiejskich,
  • prowadzenie spraw związanych z Radą Seniorów Gminy Łańcut,
  • prowadzenie spraw związanych ze współpracą z organizacjami pozarządowymi,
  • prowadzenie kontroli zarządczej


Pok. nr 20

Kwalifikacja wojskowa, profilaktyka uzależnień –17 225 66 58 wewn. 116
e-mail: gkrpa@gminalancut.pl

  • realizacja zadań z zakresu kwalifikacji wojskowej, świadczeń na rzecz obrony oraz Akcji Kurierskiej Administracji Publicznej
  • koordynacja działań z zakresu profilaktyki uzależnień

Pok. nr 02

Informatycy - 17 225 69 08
e-mail: informatyk@gminalancut.pl
  • obsługa informatyczna Urzędu




Rejestr zmian

Modyfikował/a: Podinspektor
Data: 2019-09-23 08:44:11

Urząd Gminy Łańcut
Urząd Gminy Łańcut, ul. Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut , tel. (017) 225-22-64 , e-mail: bip@gminalancut.pl
Wygenerowano: 22 października 2020r. 18:00:00
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.