![]() Urząd Gminy
Łańcut |
KARTA USŁUGI |
|
Zameldowanie na pobyt czasowy |
Data dodania: |
Kogo dotyczy
Osoby, która chce się zameldować na pobyt czasowy na terenie gminy.
Czas realizacji
Niezwłocznie.
Wymagane dokumenty
1. Wypełnienie druku „Zgłoszenia pobytu czasowego”. 2. Obecność właściciela budynku wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu (wypis z rejestru budynków, akt notarialny, akt własności, zawiadomienie o nadaniu ostatecznego nr domu). 3. Obecność osoby meldującej się. 4. W przypadku meldowania małoletnich dzieci wymagana jest obecność jednego z rodziców. 5. Do wglądu dowód osobisty lub paszport. 6.Pełnomocnictwo jeżeli strona działa przez pełnomocnika oraz dowód uiszczenia opłaty za pełnomocnictwo.
Opłaty
17 zł za pełnomocnictwo
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.
Podstawa prawna
1.Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności. 2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego. 3.Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 16 lutego 2012r. w sprawie trybu rejestracji danych w rejestrze PESEL oraz w rejestrach mieszkańców i rejestrach zamieszkania cudzoziemców.
Dane adresowe
Łańcut Adama Mickiewicza 2a/ 37-100
Numery telefonów
17 225 22 64
Numery faks
17 225 65 36
Miejsce składania dokumentów
Urząd Gminy Łańcut, 1 piętro, pokój 12.
Dni i godziny
Poniedziałki 7:00-16:30
Wt-pt 7:00-15:00
Załączniki:
Nazwa pliku | Typ pliku | Rozmiar |
---|---|---|
Zgłoszenie pobytu czasowego | ![]() |
140736 |