URZĄD GMINY ŁAŃCUT
bip.gov.pl
Urząd Gminy Łańcut
Urząd Gminy
Łańcut

KARTA USŁUGI

Zameldowanie na pobyt stały

Data dodania:
2014-10-20 08:34:03

ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY

Opis:
Sposób załatwienia sprawy :
Wypełnić druk "Zgłoszenie pobytu stałego"
Przy zameldowaniu się wymagana jest :
- obecność właściciela (wszystkich właścicieli) budynku wraz z dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu (akt notarialny, akt własności, zawiadomienie o nadaniu ostatecznego nr domu)
- obecność osoby meldującej się
- w przypadku meldowania małoletnich dzieci wymagany jest podpis obojga rodziców
Przy zameldowaniu na pobyt stały nie jest wymagane wymeldowanie z poprzedniego miejsca stałego pobytu, ponieważ następuje automatyczne wymeldowanie z poprzedniego adresu.
Po zameldowaniu wydaje się zaświadczenie o zameldowaniu.

Wymagane załączniki:
- dowód osobisty
- dokument potwierdzający własność budynku, w którym ma nastąpić zameldowanie (akt notarialny, pozwolenie na budowę, akt własności itp.)
 

Termin realizacji:
W dniu meldowania się

Opłaty:
bez opłat

Tryb odwoławczy:

Etapy:

Podstawa prawna:

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Zgłoszenie pobytu stałego Plik pdf 48200
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. [zamknij]