URZĄD GMINY ŁAŃCUT
bip.gov.pl
Urząd Gminy Łańcut
Urząd Gminy
Łańcut

KARTA USŁUGI

Zameldowanie na pobyt stały

Data dodania:
2014-02-05 07:49:49

ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY

Opis:
Sposób załatwienia sprawy :
Wypełnić druk "Zgłoszenie pobytu stałego", druk na książeczkę wojskową.
Sprawę zameldowania załatwia się w dniu meldowania się.
Przy zameldowaniu się wymagana jest :
- obecność właściciela(li) budynku, gdzie ma nastąpić zameldowanie,
- obecność osoby meldującej się
Po zameldowaniu wydaje się zaświadczenie o zameldowaniu.

Wymagane załączniki:
- dowód osobisty
- książeczka wojskowa
- dokument potwierdzający własność budynku, w którym ma nastąpić zameldowanie (akt notarialny, pozwolenie na budowę, akt własności itp.)
 

Termin realizacji:

Opłaty:
bez opłat

Tryb odwoławczy:

Etapy:

Podstawa prawna:

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Zgłoszenie pobytu stałego Plik pdf 48200
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. [zamknij]